Artykuł
Deklaracja dostępności Urzędu Miejskiego w Mogilnie
Urząd Miejski w Mogilnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Mogilnie.
- Data publikacji strony internetowej: 2007-11-29
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-08
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
Wyłączenia
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-08
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Teodor Pryka.
- E-mail: sekretarz@mogilno.pl
- Telefon: 523185527
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
- Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
al. Solidarności 77
00-090 Warszawa
- E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
- Telefon: (22) 55 17 700
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostęp do budynku dla interesantów możliwy jest wejściem głównym od strony ul. Narutowicza, oraz poprzez dwa wejścia od strony parkingu. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przygotowanego podjazdu oraz poręczy od strony parkingu. Przed budynkiem urzędu znajdują się 3 miejsca parkingowe (koperta) dla osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowana została winda dla wszystkich mieszkańców. W przypadku uzasadnionej potrzeby, pracownik może obsłużyć osobą zainteresowaną na parterze budynku.
Potrzebę skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się należy zgłosić, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, wysyłając wiadomość na adres e-mail: sekretarz@mogilno.pl lub telefonicznie +48 52 318 55 27. Ponadto Urząd Miejski w Mogilnie udostępnia następujące usługi wspierające komunikowanie się:
- Informacje dot. działalności Urzędu dostępne są na stronie www.bip.mogilno.pl oraz www.mogilno.pl
- Osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretarz@mogilno.pl
- Osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem faksu: +48 52 315 26 93