Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9

Deklaracja dostępności

Znajdujesz się w: Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Artykuł

Deklaracja dostępności Urzędu Miejskiego w Mogilnie

Urząd Miejski w Mogilnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Mogilnie.

    • Data publikacji strony internetowej: 2007-11-29
    • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-08

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

    • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,

Wyłączenia

    • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
    • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
    • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

    • Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-08
    • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-08

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Teodor Pryka.
    • E-mail: sekretarz@mogilno.pl
    • Telefon: 523185527

Każdy ma prawo:

    • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
    • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
    • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

    • Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
    • Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich

      al. Solidarności 77

      00-090 Warszawa
    • E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
    • Telefon: (22) 55 17 700

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Dostęp do budynku dla interesantów możliwy jest wejściem głównym od strony ul. Narutowicza, oraz poprzez dwa wejścia od strony parkingu. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przygotowanego podjazdu oraz poręczy od strony parkingu. Przed budynkiem urzędu znajdują się 3 miejsca parkingowe (koperta) dla osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowana została winda dla wszystkich mieszkańców. W przypadku uzasadnionej potrzeby, pracownik może obsłużyć osobą zainteresowaną na parterze budynku.

Potrzebę skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się należy zgłosić, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, wysyłając wiadomość na adres e-mail: sekretarz@mogilno.pl lub telefonicznie +48 52 318 55 27. Ponadto Urząd Miejski w Mogilnie udostępnia następujące usługi wspierające komunikowanie się:

  1. Informacje dot. działalności Urzędu dostępne są na stronie www.bip.mogilno.pl oraz www.mogilno.pl
  2. Osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretarz@mogilno.pl
  3. Osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem faksu: +48 52 315 26 93

 

 

 

Dane kontaktowe

Gmina Mogilno

ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno

Tel.: 52 31 85 500

E-mail: sekretarz@mogilno.pl

NIP: 557-167-49-64

REGON: 092350843

Godziny pracy urzędu

poniedziałek 7:30 - 15:30

wtorek 7:30 - 15:30

środa 7:30 - 15:30

czwartek 7:30 - 15:30

piątek 7:30 - 14:00

 

Rachunek bankowy

PKO BP

66 1020 1462 0000 7002 0325 1378

KASA CZYNNA

poniedziałek 8:00 - 14:00

wtorek 8:00 - 14:00

środa 8:00 - 14:00

czwartek 8:00 - 14:00

piątek 8:00 - 12:30

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.